Verkoop ideële doelen

Op zoek naar Sinterklaas- en Kerstcadeautjes? Kom dan naar de Verkoopdag op zaterdag 23 november !

Van 09.30 – 15.00 uur houden Amnesty International, Stichting Aria, Israël Producten Centrum en Caras Alegres een verkoopdag in het kantoor van de Dorpsraad Boskoop, Burgemeester Colijnstraat 7. Ria de Groot, voorzitter van de Dorpsraad, opent om 09.30 uur feestelijk de dag met onder meer een miniproeverij, muziek en filmpjes. Jij komt toch ook?

Amnesty International komt op voor mensenrechten wereldwijd en verkoopt kaarsen, (kerst)kaarten, servetten en cadeauartikelen. Stichting Aria richt zich op ondersteuning van arme Roma en Roemenen. Zij verkopen artikelen die op hun activiteitenboerderij in Roemenië gemaakt zijn, maar ook kerstspulletjes. Israël Producten staat o.a. met wijn, levensmiddelen, verzorgingsproducten en kunstnijverheid die veelal gemaakt zijn in bedrijven met Joodse en Arabische werknemers. Caras Alegres zet zich in voor arme gezinnen in Guatemala en verkoopt allerlei handgemaakte, kleurrijke producten.